reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Laura Adamová

Laura Adamová

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

neprofesionálna blogerka - začiatočníčka Zoznam autorových rubrík:  Moje cesty okolo svetaSlovenskó, Slovenskó(nie)LEN PRE ŽENYSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Kto dá na tie deti pozor?

Laura Adamová

Kto dá na tie deti pozor?

Ako ľahko sa deti dostanú aj na neprístupný film a aké to má nasledky. Plus - ako by sa im v tom malo zabrániť.

  • 4. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 159x
  • 21
Ing. Blogerka

Laura Adamová

Ing. Blogerka

S radosťou a hrdosťou vám oznamujem, že som úspešne zvýšila vzdelanostnú úroveň blogerov na blog.sme.sk

  • 24. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 313x
  • 19
Bezproblémové TESCO

Laura Adamová

Bezproblémové TESCO

O skúsenostiach s reklamáciami.

  • 13. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Ach ten hokej

Laura Adamová

Ach ten hokej

Pred začiatkom MS sme všetci vedeli, že náš káder je hodne neskúsený. Ale dúfali sme, verili, fandili. Ale toto? Ďakujem, neprosím.

  • 12. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Dnes oslavujeme Deň Európy - 9.máj

Laura Adamová

Dnes oslavujeme Deň Európy - 9.máj

To možno viacerí vedia. Viete však, prečo je Dňom Európy práve 9. máj? A aké sú symboly Európskej Únie? Veď čítajte... na druhé výročie nášho členstva by sme to ako Euroobčania mali vedieť!

  • 9. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
reklama
Ako to chodí na bratislavskej onkológii

Laura Adamová

Ako to chodí na bratislavskej onkológii

Po nepríjemnom ekzéme, ktorý sa mi vyhodil vo forme malých červených fliačkov po celom trupe, som sa po niekoľkotýždňovej liečbe uzdravila. Jeden fliačik mi však ostal na ľavom ramene po celý ďalší rok a po lete, kedy som sa bola opaľovať v Grécku, sa okolo neho vytvoril úzky hnedý pásik.

  • 4. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 24
Moja snaha o dobrý skutok

Laura Adamová

Moja snaha o dobrý skutok

Bola som na prechádzke po lese a na zemi predo mnou ležalo malé puzdro.

  • 3. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
Môj posledný pracovný deň

Laura Adamová

Môj posledný pracovný deň

začal ako tých niekoľko pár stoviek dní pred ním. Ale skončil inak. V tom najpozitívnejšom slova zmysle. A nebolo to len tým, že bol posledný.

  • 26. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Vtip dňa

Laura Adamová

Vtip dňa

Tak na tomto som sa fakt pobavila :)

  • 25. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 628x
  • 7
Zopár dobrých rád pred zviazaním diplomovky

Laura Adamová

Zopár dobrých rád pred zviazaním diplomovky

Pre väčšinu tohto roku končiacich už asi zbytočné, ale ak pomôžu aspoň jednému, účel bude splnený. Aj keby to bolo až o rok.

  • 23. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 19
reklama
Zo sveta obojživelníkov

Laura Adamová

Zo sveta obojživelníkov

Všetci, ktorí máte pocit, že korytnačky sú tiché a pomalé tvory, prosím, prečítajte si nasledovný text.

  • 23. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Májové prekliatie

Laura Adamová

Májové prekliatie

študujúcich....

  • 22. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu